søndag den 13. december 2009

Fradrivning med Zanto og Cody

I dag har jeg været på Tuse næs hos Charlotte og træne med mine hunde. Det var primært fradrivningen der skulle trænes på. Cody har stadig lidt for meget fart på i starten, men det er da blevet bedre. Han har nogle gode udløb, og afstanden svarer til en klasse 2. Jeg er begyndt at bruge fløjte, men havde desværre glemt den .
Zanto fik også lov at fradrive. Han gør det nu godt. Han er styrbar, men skal sætte farten ned. Det arbejde vi på. Lidt mere selvstændighed skal han have. Men jeg kan ikke forlange efter 7 år DcH træning, som indebærer, at han skal være opmærksom på mig, at han så er 100% fokuseret på fårene i drivningen. Men han bliver bedre og bedre.
Marie Louise og Cooper kom også lige forbi Næsset. Han er blevet god til at lytte til Marie Louise, og han udvikler sig hele tiden.
En dejlig formiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar