fredag den 22. april 2011

Siden sidst

Det er ved at være noget tid siden, at jeg har skrevet lidt på bloggen. Men her en opdatering:
Helle og jeg har være ude at gå spor med Nugat og Ice. Det går rigtig godt med Nugat. Der er kommet ro på opstarten af sporet, og hun holder et pænt tempo sporet igennem.
Ice bliver trænet i sporarbejde ved siden af sin hyrdning, da det giver ham en naturlig træthed. Og han er faktisk ret god til det. 
Ice på sporet

Nugat på sporet

Og så til noget helt andet. Jeg har været i London med min veninde og hendes mand. En super skøn tur med en masse oplevelser. Vi fik gået en del rundt i Londons gader, var til koncert, fik set en musical og fik selvfølgelig en masse god mad. Mine drenge havde passet hundene og det havde de gjort ganske godt. Men aktivitetsniveauet for hundene var nok minimeret en smugle. Men ikke noget problem for en Border Collie. Den finder selv på noget sjovt. Min græsplæne lignede en golfbane med 18 "store" huller. Men ingen tvivl om, at de havde hygget sig. 

Og så har vi fået de første lam. Et hold trillinger fik vi i fredags, og vi har nu ind til videre fået 8 små søde lam. Vi forventer i år, at der vil blive født 18 - 19 lam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar