fredag den 31. juli 2009

Hyrdekonkurrence i Kr. Hyllinge

De point Cody kunne havde opnået i klasse 1. Udløb: 18 ud af 20. Optag: 9 ud af 10. Tildrivning 12 ud af 20. (og her var det at lille søde Cody løb gennem flokken og blev disket, men vi fik lov til at fortsætte banen igennem. Drivning: 17 ud af 13 ( her havde jeg faktisk beslutte, at jeg ville lave tildrivning, da forholdene var så svære. Men i sidste sekund ombestemte jeg mig, for det er jo fradrivningen jeg skal lære Cody. Og jeg var super glad for, at jeg valgte det. Det var ikke den smukkeste fradrivning, men han arbejdede virkelig for, at holde fårene væk fra udsætter folden. Og det lykkedes for ham. Han fik fårene igennem begge grinder og ned til fangefolden. Her var tiden så desværre gået, så han nåede ikke at få fårene ind i folden. Men en utrolig lærerig aftenkonkurrence. Cody's søster Casy deltog også i konkurrencen og klarede sig fint. Charlotte Lyngholm deltog med Bell og vandt konkurrence. Stort tillykke her fra os af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar