søndag den 4. september 2011

Et travlt efterår

Jeg får et travlt efterår.
  • Jeg skal ud og undervise i sporarbejde i flere klubber, og det er både for begyndere og øvede hunde/førere.
  • Derudover er min film ved, at være i "kassen" og et større redigeringsarbejde ligger foran os. Men journalisten og fotografen som jeg samarbejder med, har helt styr på tingene. Så det skal nok gå godt.   
  • Cody  har jeg meldt til Landskonkurrence i hyrdeklasse 2, og jeg håber jo på, at han gør det lige så godt som ved sidste konkurrence.
  • Jeg skal på et super hyrdekursus i november måned, og det forventer jeg mig meget af
  • Onsdag den 14.09 tager jeg til England, for at se på verdens bedste hyrdehunde. Det glæder jeg mig meget til. Og jeg vil selvfølgelig tage en masse billeder.
  • Ice er efterhånden blevet god til sit hyrdearbejde, og til næste forår skal han til konkurrencer.
  • Zanto skal forhåbentligt snart være far igen, til et dejligt kuld hvalpe her midt i september
  • Der vil være endnu en sporcamp på Lyngholm hundeskole. Klik ind på http://www.lyngholm.com/
  • Og så skal der jo også være tid til min familie :D  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar