fredag den 9. oktober 2009

EFTERLYSNING

Der har været indbrud i DcH's klubhus i Holbæk.
Dørene stod åbne her til formiddag, men de var 100% intakte. Hmm - der var ikke tegn på, at der var stjålet noget, på trods af, at der både var øl, sodavand og diverse hundeartikler
Hmm - men bestyrelsen havde for nogle dage siden sat to billeder op på væggen. Det ene var et billede af to DcH hundeførere Anne-Grethe og Vibeke Gyldenkærne (altså mig), som står ved faneborgen ved DM i Vejen. Det andet billede forestillede Zanto og mig (det billede som I ser her på siden).
Hmm - det billede var stjålet.
Hmm - Hvad kan man dog bruge sådan et billede til?
Hmm - Eller har jeg en hemmelig beundrer?
Hmm - Hvorfor lave et indbrud og gøre sig til en tyv på grund af et billede?
Hmm - ja, der er så meget man ikke forstår :)
God weekend.

2 kommentarer:

  1. Hej Vibeke
    Øh... Jeg tænker på Matador. Jeg tror det er sat op på lokumet ved siden af provst Meyer, da jeg ikke tror at det er en hemmelig beundrer.
    Man undres!!!!
    Kærlig hilsen Jane (det er ikke mig)

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke.
    Da der åbenbart er en person der ikke kan finde ud af hvordan man opfører sig ude i samfundet, og vedkommende nok ikke læser din facebook, vil jej prøve at nå vedkommende her, for det er tilsynelsdende en der har godt styr på din gøren og laden.
    Kære Vedkommende. Tænk at være så langt ude at du stjæler et BILLEDE af Vibeke og hendes hund.Jeg har en fornemmelse af at du har et horn i siden på hende på en eller anden måde. Hvorfor så ikke gå efter at konfrontere hende?
    Jeg har været medlem af DcH Holbæk i 30 år, de 17 som kasserer eller formand, og aldrig oplevet noget lignende, der har været personer der er gået og har smækket med døren, og det har så været deres valg.
    I en forening kan man ikke gøre alle tilpads, men det er altid sådan at flertallet bestemmer, og de har bestemt at Vibeke er en del af fællesskabet og af bestyrelsen, så hvis det er det der er dit problem, så forsøg dog ad demokratisk vis at ændre dette, -alt andet er ynkeligt.

    M.v.h. Anne Henriksen

    SvarSlet