søndag den 4. oktober 2009

Zanto fik en 3. plads ved Eliteturneringens afslutning

Så blev Eliteturneringen afsluttet i går i Silkeborg. Man må sige, at vejret var lidt for surt til en konkurrence. Storm og en del regn er ikke lige sagen. Vi skulle gå spor i ren jord. Det var jeg overhovedet ikke nervøs for, da Zanto er ret god til jordspor. Han fik et meget flot optag på sporet og 1. knæk var ok. Men så så det lidt ud som om, Zanto tog lidt for let på opgaven. Han sjuskede en del på sporet, og fik ikke taget knæk og spidser rent. Det var lidt øv. I eftersøgningen finder han ikke den døde genstand, og så er der altså ikke noget at komme efter resultatsmæssigt. Heldigvis er det sådan, at ud af de 5 Eliteturneringskonkurrencer, skal man kassere det dårligste resultat, og det blev så det i går. Så samlet i 4 runder blev jeg og Zanto placeret på en 3. PLADS. Det er jeg bare så SUPER stolt over. Rikke Lund fik en flot 1. plads, og det var velfortjent.
Så jeg vil nu holde en pause for DcH konkurrencer og koncentrerer mig om lidt hyrdearbejde. Men jeg er yderst tilfreds med Zantos konkurrenceår.
Sjællandsmester - Danmarksmester og tilsidst nr. 3 til Eliteturneringen. Jeg vil gerne ha' lov til at sige TAK til alle dem, som har hjulpet mig med min træning. Det har jeg virkelig været glad for. Jeg står gerne til rådighed, hvis I skulle få brug for min hjælp en dag.

1 kommentar:

  1. Hej Vibeke, hvor er det altså flot, stort tillykke ;-)

    Kh Mette, Choice og Maggie

    SvarSlet