onsdag den 30. december 2009

LP3 med Cody, Poul og tøserne

Ja, hvordan gik det så i dag med Poul og tøserne. Som jeg skrev i går, skulle Cody op i en klasse 3. Der var en ting jeg havde glemt at træne, og det var dommernes "værsgo". Jeg fik min søn Kasper til at afprøve det i går eftermiddags. I samtlige øvelser reagerede Cody ved at løbe frem eller selv påbegynde øvelsen. Men efter noget træning, fandt han ud af at ignorere det. Jeg var så spændt på i dag, om han ville huske, at det kun var min stemme han skulle lytte til. Og det kunne Cody drengen. :) Nå, men fælles dæk hvor vi skulle gå i skjul i 4 minutter, havde jeg håbet var i skabet. Jeg havde godt nok kun trænet med at gå i skjul i 2 min, men det burde ikke ha´den store betydning. Men den gik ikke. Så 0 point der. Sid øvelsen burde også være til ok, kryds og slange, men den gik heller ikke. 0 point der. Feltet har jeg arbejdet en del med, men mangler åbenbart en smule der også :) Cody løb desværre over til kegler i siden af hallen. Det har vi ellers trænet, at han skal ignorere. Men det ville bøllebissen ikke i dag. Resten af øvelserne var rigtig fine. Næsten max point i dem. Med med mistet 90 point i 3 øvelser, så skal der lige justeres lidt til næste gang. Men jeg er meget tilfreds med han lydighed generelt. Men det var en meget lærerig dag for alle "tøserne" også Poul. Super dejligt at vi kan træne sammen på denne måde. Godt arrangement men super koldt. Men der blev klappet godt igennem, når hundeførerne var i ringen. Det gav varmen. Cody fik sin fine jakke på, så han ikke lå og blev alt for kold. Poul havde sponsoreret flotte pokaler. Godt nok ikke til "Tøserne" men til Spanielsklubben. Måske "Tøserne" kommer i betragtning en anden gang :). Zanto deltog i de fælles øvelser i Eliteklassen. Det klarede han fint. Han fik lige en prøvetur i feltet. Ingen problemer hverken til kegle eller til feltet. Så ham vil jeg lige afprøve næste gang vi skal til "Nørdprøve". Fortsat god weekend.

1 kommentar: