tirsdag den 29. december 2009

Poul og tøserne til LP

I morgen skal Poul og tøserne (også kaldet "Nørdklubben) til LP i Roskilde. Det skal foregå indedørs. Det er første gang jeg skal til en indendørs prøve med Cody i LP 3. Det er i det hele taget første gang jeg stiller op med ham i en klasse 3. Det bliver nu meget spændende at se, hvor langt vi er kommet i vores træning. Om han kan koncentrerer sig, og om han er påvirket af, at det er indendørs. Der er lige en enkelt ting jeg har glemt at træne. Kom lige i tanke om det i går aftes. Jeg fik min søn Kasper til at hjælpe mig i dag. Ja, jeg må sige det var ikke så godt. Det gik galt i mange øvelser. I må gætte på hvad det er jeg har glemt at træne :). Jeg fortæller det i morgen, her på siden. :) Zanto skal også være med i et par øvelser i Elite klassen. De mangler en hund til fælles øvelserne. Måske kan han lige afprøve et par af de andre øvelser efter konkurrencen er slut. Man kan jo lige så godt benytte sig af faciliteterne.

1 kommentar: