fredag den 15. januar 2010

Indendørs LP træning

Fredag eftermiddag tog Cody og jeg til Kr. Hyllinge for at mødes med de andre "Nørdpiger" eller jeg synes nu mere om titlen "Poul og pigerne". Vi startede med fællesøvelserne dæk og sit. Derefter delte vi os i to hold, og lavede forskellige øvelser. Vi var i alt 10 piger til træning. Sikke en udfordring for Cody. Mange dejlige tæver, hvoraf den ene var meget tæt på en løbetid. Det er rigtig god træning, og jeg benytter mig altid af sådan en lejlighed. Gulvtæppet duftede rigtigt godt. Ja, Cody ville meget gerne ha' snuden i gulvet. Men jeg synes nu han klarede det fint, i de to timer vi var der. Alle hunde gik godt i spænd, og der var ingen hunde der generede hinanden. Dejligt. En super god træning for alle.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar