lørdag den 6. marts 2010

På sporet igen

Lørdagen har igen været i træningens tegn. Zanto har ikke arbejde med spor siden oktober 2009, men i dag havde jeg besluttet, at han skulle på sporarbejde. Jeg valgte en mark, hvor der en time forinden, havde været andre hunde på sporarbejde. Det spor Zanto skulle på, krydsede op til flere gange de andres spor. Det så ud som om Zanto smilede, da han fik sporselen på. Opsøget var perfekt, og han dækkede af ved alle genstande. Han fulgte sporet 99%, så det var bare en fornøjelse at se. Jeg tror vist også jeg har savnet, at lægge spor til Zanto.
Her står Cody klar til træning. Han arbejder efterhånden koncentreret, og kan tåle ret mange forstyrrelser under sin træning. Jeg var lidt stolt af ham i går, hvor han lå i dæk, ved siden af en løbsk tæve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar