torsdag den 3. juni 2010

Løbsk tæve træning

Naboens dejlige tæve er i løbetid. Og ja - det må man jo benytte sig af som ejer af 3 hanhunde der trænes i lydighed. Det vil sige Asser som er 13½ år gir fri af denne træning, da han ikke er aktiv i konkurrencer mere, og han er også blevet mere eller mindre døv. :/ Det er anden dag jeg træner med Cody, hvor Frida ligger dæk på plænen, mens jeg træner lydighed rundt om hende med Cody. Han har ligget i dæk ved siden af hende, hvor han godt nok havde sin lille tunge lidt langt ud af munden. Men et kærligt "nej" og derefter ros og belønning, gik det bare super fint. Fantastisk god træning, som jeg håber jeg kan bruge, når jeg også skal i konkurrencer. Da han blev "fri" valgte han ikke at gå til Frida, men løb over til hegnet, hvor fårene gik inde. :)
Frida og Cody
Frida kigger på Cody. Mon ikke hun siger " Er jeg ikke bare dejlig"
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar