tirsdag den 18. januar 2011

Hyrdeundervisning i Jylland

I dag har jeg været i Jylland hos Erik Holmgård, hvor jeg skulle have lidt hjælp til Ice. Han går lidt for tæt på fårene, og han skal trænes i sidekommandoerne. Ja, der er jo så mange ting man skal huske med de unghunde.  Ice er en meget "blød" hund og træne med, så jeg ser ikke de store problemer i hans træning. Jeg skal bare huske på de gode træningsmåder, jeg har fået afvide af Erik. Så kan det kun gå fremad.


Her er Ice ved at se fårene an.

Christinas Floss havde været i træning hos Erik. Og Christina var jo meget spændt på, hvor dygtig Floss var blevet. Det var bare så fantastisk, hvor meget Floss havde lært på de 10 dage. Der var virkelig kommet styr på hende. Både i hendes udløb og drivning.



Der blev også lige tid til, at hilse på bror Andy.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar