mandag den 10. september 2012

Ice

I weekenden havde jeg den fornøjelse, at se Ice hyrde på en større fåreflok. Jeg vil tro der var ca. 100 stk får. Ice løb ud og hentede fårene. Fik stille og roligt hyrdet dem op til mig. Han er altså cool. 
Ice er jo startet på ny medicin, og det har ind til videre en god effekt. Håber virkelig det holder. Han har ikke haft anfald i 9 uger.
Jeg har igen fået mod på og lyst til at træne med ham. Dagligt er Ice ude at hyrde. Jeg synes han er blevet god, og jeg kan se han gør fremskridt. Jeg er mest motiveret i min træning, når jeg har sat mig nogle mål. 
Derfor skal han afprøves i en konkurrence. Det glæder jeg mig til.    
    
Arbejdshund eller konkurrencehund - jeg tror Ice vil kunne rumme begge dele

Icemachine

Søde Ice. Han fortjener virkelig en chance til.

Cool Ice

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at den nye medicin virker godt på Ice, krydser fingre for det fortsætter sådan :o)

    Knus Vicky

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse!!! :-) jeg XXXXXX alt for at effekten er permanent så Ice får lov at blive hos dig :-)

    SvarSlet
  3. That`s so nice to hear, good news. It`s a pity you are living so far away - would love to watch Ice work with sheep and show you his sister, Lass, as well :-)
    Kind Regards, Angie & Lass

    SvarSlet
  4. Det er en dejlig nyhed, Vibeke! Håber den gode effekt varer ved! Og sikke en fin stil, han har :)

    SvarSlet