tirsdag den 8. november 2011

Asser og Zanto's vandrepokal

I Eliteklassen i  DcH har jeg fået tildelt vandrepokalen i Sjællandsmesterskaberne.
Jeg har i årene 2002 2003 2004 2005 og 2007 vundet Sjællandsmesterskaberne med henholdsvis Asser og Zanto. Så derfor kommer den til at stå på min hylde :) 
    
Jeg er super stolt af mine to dygtige hunde. De er ikke kommet sovende til denne pokal. Der er virkelig lagt mange træningstimer i både Asser og Zanto.
 Dette blev så Assers sidste pokal. Han nærmer sig de 15 år, og vi er der, hvor vi tager en dag af gangen.
Zanto bliver snart 9 år, og han er bare super frisk. Han bliver trænet i Eftersøgningsarbejde og så får han også lov til at hyrde på fårene. Om det er Zantos sidste pokal. Det vides ikke endnu. Måske vil et Comeback ikke være så tosset :) 

Så fin er vores pokal 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar