søndag den 25. april 2010

1. præmie og 3. vinder i LP3

I dag var jeg til LP3 i Ølstykke. Der var 19 tilmeldte hundeførere, og jeg skulle ind i ringen som nr. 18. Konkurrencen startede kl. 9.00 og Cody og jeg skulle først op kl. ca. 13.30. Det er lang tid at vente, men det skal Cody jo også lære. Fælles dæk gik fint, men fælles sit, lægger han sig ned efter 28 sek. Lidt øv. I stillingsskift fik han 2 ekstra kommandoer. Det sammen i stå, sit og dæk under gang. Han følger ikke lige med i optaget. Generelt synes jeg han var lidt for sløv, og uopmærksom.
Her er Cody i en sit - ja, det er så taget inden de 28 sek. er gået :)
Fri ved fod var jeg tilfreds med
Point: Fællesdæk 19 Sit i gruppe 18 Fri ved fod 19 Stillingsskift 24 Apport 30 Springapport 18 Stå, sit,dæk 16 Indkald med stå 30 Fremsending 40 Næseprøve 30 Helhedsindtryk 10 I alt 254 ud af 280 point. Så ja. Der er plads til forbedringer. Dommerkommentar: Dejligt samarbejdende par, som nok skal nå langt, trods nogle små skønhedsfejl. Se flere billeder på picasaweb herunder.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar