søndag den 11. april 2010

Fint besøg

I dag havde jeg fint besøg. Det var Joythi
, Zantos datter som kom for at træne lydighed. LP2 og LP3 blev gennemgået, og diverse øvelser blev filmet. Det er virkeligt godt med at filme sin træning. Her kan alle fejl ses. Jeg skal have arbejdet med Codys fri ved for, kunne jeg se.
Der blev også tid til leg. De var super glade for hinanden. Joythi leger ellers ikke så meget med andre hunde, men mine drenge kunne hun ikke stå for :)
Cody skal nok sørge for at få opmærksomhed hos alle
Joythi er bare en sød border collie. Hun har rigtig meget energi, og et stort stort arbejdsgen . Mens vi arbejde med lidt søgearbejde, var der ingen tvivl om, at Joythi var klar over, at jeg havde får i baghaven. Der ville hun meget gerne ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar