tirsdag den 31. januar 2012

Hyrdeundervisning


Så var vi en flok "hyrder" der trodsede det kolde vejr, og drog til Feddet- ned til Kim. Nicolaj stod klar til at undervise os alle sammen. Jeg havde tænkt over, hvad jeg skulle have hjælp til. Så da alle var klar, gik vi igang.    

Charlotte står klar til at modtage gode råd

Og Jan kom i fangefold sammen med fårene. Så havde vi styr på ham

Der bliver kigget langt efter fårene

Det var god læring, at være på Feddet. Jeg fik mange gode træningsting med hjem. Så det er noteret.  
Posted by Picasa
Charlotte og Soyja gjorde det rigtig godt. Hun er en fin lille tæve
Brian havde begge sine hund med.
Anne  og hendes fine Border tæve, gik det også super godt med

Ice var rigtig god. Og jeg fik bekræftet, at jeg træner i den rigtige retning :) Det betyder utroligt meget, for i hverdagen, når man går og træner selv, kan man nå at lave en masse fejl. Så nu har jeg fået lektier for til næste gang.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar