tirsdag den 3. januar 2012

STATUS for 2011 og PLANER for 2012

03.01.2011.

Hvis man kigger i mine nyheder for et år siden, stod der følgende:
08.01.2011.
En lille opdatering om planer for 2011:
Ny hjemmeside da denne her ikke funger optimalt.
Min film skal være færdig til sommer.
Jeg skal afholde en del kurser i spor
Cody skal bestå HYRDPR2
Jeg skal til World Trial og opleve de dygtige hyrdehunde
Zanto skal parre et par tæver når de engang kommer i løbetid :)
Til undervisning med Ice første gang her i januar

STATUS for 2011 og planer for 2012

Min nye hjemmeside er ikke færdig. Men jeg har sat 2 mand på, så den kan blive færdig om ganske kort tid.
Min film er ikke færdig, men alt er optaget, og redigeringen er i gang.
Jeg fik afholdt en del sporkurser, og de første kurser i 2012 er afsat i min kalender
Cody bestod klasse 2 i hyrdning, og i 2012 skal vi prøve kræfter med klasse 3
Zanto fik lavet 2 kuld dejlige hvalpe, og der bliver sikker 1 eller 2 kuld her i år
Ice skal i 2012 til sin første hyrdekonkurrence. Om det er klasse 1 eller 2 har jeg endnu ikke besluttet
Asser mistede jeg i november måned. Han fik et godt og langt liv. Jeg har ikke planer om en ny hund. Men ....

2 kommentarer:

  1. Men et nyt får!? ... eller kanin.. børnebørn?... man kan aldrig vide? vi venter i spænding på at du afslutter sætningen :-D Rigtig godt år, håber på nogle øvede sporkurser, nu føler jeg mig snart klar til at deltage nemlig ;-)

    SvarSlet
  2. Efter men............... skal der stå ny bil :) m.m.

    SvarSlet